نواع راه و روش‌های کوچک کردن سینه

جذاب و خوش اندام به نظر رسیدن خواسته هر فردی است. برخی افراد از بزرگ بودن و برخی از کوچک بودن بیش از حد سینه های خود رنج می برند. متخصصین زیبایی با ارائه راه های بزرگ کردن سینه و کوچک کردن آن به شما کمک می کنند با احساس رضایت درونی در مهمانی‌ها و مجامع بدرخشید.

بزرگ بودن بیش از حد سینه‌ها می‌تواند موجب مشکلات سلامتی و عاطفی در برخی زنان شود. علاوه بر این مشکلات، ممکن است فرد درد و ناراحتی‌های جسمی را تجربه کند. وزن بیش از حد بافت سینه می‌تواند زندگی فرد را مختل سازد. ناراحتی عاطفی و خودآگاهی مرتبط با داشتن سینه‌های بزرگ و نوسانی، برای بسیار از زنان به عنوان یک مسئله مهم تلقی می‌شود، درست مانند درد و ناراحتی‌های جسمی. جهت کوچک کردن سینه ها روشی به نام کاهش ماموپلاستی شناخته شده است. روش کوچک کردن سینه چربی اضافی، بافت‌های غده‌ای اضافی و پوست اضافی سینه را حذف می‌کند تا سینه را به اندازه‌ای متناسب با بدن برساند و ناراحتی‌های مربوط به بزرگ بودن سینه را کاهش دهد.

آیا این روش برای من مناسب است؟

جراحی کوچک کردن سینه یک فرایند بسیار شخصی است و شما باید آن را برای خودتان انجام دهید نه برای تحقق خواسته‌های شخصی دیگر یا برای رسیدن به تیپ یک تصویر ایده آل.
کاهش اندازه سینه برای شما یک گزینه خوب است اگر:

  • شما از لحاظ جسمی سالم هستید.
  • انتظارات واقع‌بینانه دارید.
  • سیگار نمی‌کشید.
  • از اینکه سینه‌هایتان خیلی بزرگ هستند احساس ناراحتی می‌کنید و اذیت می‌شوید.
  • سینه‌هایتان انجام فعالیت‌های فیزیکی را برای شما محدود کرده است.
  • به دلیل وزن زیاد سینه‌هایتان، درد کمر، گردن و شانه را تجربه کرده‌اید.
  • بند سینه‌بند شما دندانه‎های منظمی از دارد که سنگینی و نوسان سینه را کنترل می‌کند.
  • در زیر چین سینه، التهاب پوست دارید.
  • سینه‌هایتان به پایین آویزان شده و پوست را کشیده‌اند.
  • وقتی سینه‌بند استفاده نمی‌کنید، نوک سینه‌هایتان به زیر چین سینه می‌رسد.
  • به دلیل کشیده شدن پوست، آرئولا (قسمت قهوه‌ای رنگ دور سینه‌هایتان) بزرگ شده است.

عمل جراحی کاهش اندازه سینه به روش سنتی

در حقیقت عمل کوچک کردن سینه به روش سنتی یک روش سرپایی است، اما برخی اوقات با بستری کردن بیمار و بیهوشی کلی وی انجام می‌شود و حدود ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. این روش تغییر و تنوعات زیادی دارد. رایج‌ترین روش عمل ماموپلاستی شامل یک برش است که در دور آرئولا ایجاد می‌شود و رو به پایین تا زیر منحنی چین زیر سینه کشیده می‌شود. پزشک بافت غده‌ای و چربی اضافی را برمی‌دارد. سپس نوک سینه و آرئولا به موقعیت جدید خود منتقل می‌شوند. پس از آن پوست اضافی به داخل و پایین اطراف کشیده می‌شود و در نهایت یک شکل جدیدی برای سینه‌هایتان فراهم می‌کند. در مواردی که سینه‌های شما بسیار بزرگ و نوسانی هستند، به احتمال زیاد نوک سینه پیوسته باقی خواهد ماند. سرانجام همه‌ی برش‌ها با بخیه بسته می‌شوند.

لیپوساکشن سینه

لیپوساکشن سینه برای کوچک کردن سینه به روش جراحی سنتی، یک روش ایمن جایگزین است. این روش ممکن است با نیمه بیهوشی (خواب و بیداری) در ترکیب با بی‌حسی موضعی انجام شود. از آنجایی که حدود ۵۰ درصد سینه‌ی زنان چربی است، با تقبل هزینه جراحی کوچک کردن سینه با استفاده از لیپوساکشن به تنهایی می‌توان مقدار ۱ تا ۳ فنجان در اندازه سینه کاهش ایجاد کرد. لیپوساکشن سینه به بافت چربی اجازه‌ی حذف شدن را می‌دهد، اما به بافت غده‌ای این اجازه را نمی‌دهد. در این روش در مقایسه با کاهش اندازه سینه به روش جراحی سنتی، اکثر بیماران زمان بهبودی سریع‌تر و جای زخم کمتری را تجربه می‌کنند. بسته به اندازه سینه‌هایتان، می‌توانید لیپوساکشن سینه را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید.

اولتراسوند کویتیشن (حفره زُدا)

اولتراسوند کویتیشن یک روش نسبتاً جدید است که بدون ایجاد ضرر، قدرت امواج اولتراسوند استفاده‌شده در فرکانس‌های مشخص (که از اولتراسوند تشخیصی یا تصویربرداری استفاده‌شده در زمان بارداری متفاوت است) را مهار می‌کند تا دیواره‌ی سلولی یا غشاء چربی (سلول‌های چربی) را تخریب کند. امواج اولتراسوند باعث ایجاد یک نوسان قوی در داخل بافت‌هایی می‌شود که به‌نوبه‌ی خود در سطح سلولی، حفره ایجاد می‌کنند. این نوسان بافت‌های موردنظر را تضعیف می‌کند و سپس دیواره‌های سلولی چربی که باعث می‌شود چربی از درون نشت کند را تخریب می‌کند.

بدن ما تری گلیسیرید‌هایی که ذخیره‌های انرژی استفاده‌نشده هستند و از یک استر گلیسرول و سه اسید چرب ساخته شده‌اند را در قالب سلول‌های چربی ذخیره می‌کند. نواحی از بدن ما وجود دارد که به صورت غیرطبیعی روی این سلول‌ها نگه داشته شده و تنها در طول زمان کمبود گرمایی شدید مانند دوره‌های گرسنگی، آنها را آزاد می‌کند. به طور نمونه این نواحی در مردان پایین شکم و سینه است و در زنان می‌تواند در بالای بازوها، پهلوها، پشت، ران‌ها و معده باشد.

درمان با روش تجزیه چربی منجمد شده در سرما

روش درمانی جدید لیپوآیس از تکنولوژی منجمد کردن چربی استفاده می‌کند. این یک روش غیرتهاجمی جدید و جایگزین لیپوساکشن تهاجمی است. با تقبل هزینه عمل کوچک کردن سینه با این روش از منجمد کردن چربی یک تکنیک لاغر کردن است استفاده میشود ، که با استفاده از خنک‌کننده‌های کنترل‌َشده، نقاط چربی مناطق چاق مانند معده را کاهش می‌دهد.

اصطلاح منجمد کردن می‌تواند به اصطلاح‌های «کریو» (cryo)، لیپو (lipo) و لیزیس (lysis) تقسیم شود. کریو به معنی سرد و منجمد کردن، لیپو به معنی چربی و لیزیس به معنی شکستن و از هم جدا کردن است.

بنابراین هنگامی که این سه اصطلاح با هم ترکیب شوند، انجماد چربی به معنی نابودی یا حذف سلول‌های چربی به وسیله‌ی منجمد کردن یا خنک کردن است.

وسیله‌ی مخصوص لیپوآیس (منجمد کردن چربی) در ناحیه‌ی تحت درمان قرار می‌گیرد. یک غشای ضدیخ بین منجمدکننده و پوست قرار می‌گیرد تا از هرگونه سرمازدگی یا آسیب پوست جلوگیری کند.

منجمدکننده شامل یک مکش خلأ است که توده و بافت‌های چربی را می‌کشد و بین صفحات خنک‌کننده نگه می‌دارد. این کار گرما را از بافت‌ها بیرون خواهد کشید.

در طول این روش، دستگاه لیپوآیس دمای درمان را در ۵- درجه سانتی‌گراد حفظ می‌کند. یک جلسه منجمد کردن چربی ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

لیزر کمک‌کننده به کاهش اندازه سینه

لیزر کمک‌کننده به کاهش اندازه سینه روش جدیدی است که برای از بین بردن پوشش پوست از یک لیزر CO2 استفاده می‌کند. پس از اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای جدا و حذف شد، برای حمایت از حفظ بافت سینه، از بین بردن پوشش پوست استفاده می‌شود درست مانند یک سینه‌بند.

این روش منجر به ایجاد سینه‌هایی با ظاهری طبیعی، سربالا و کوچک‌تر می‌شود که تمام علائم ناشی از سنگین بودن سینه‌ها را از بین می‌برد.

تلفن گویا کلیه مراکز :
45186925

مطب ونک 88202133 - 88202134

مطب نازی آباد 55088737 - 55088743

کلینیک لیزر نوین دیدگان 88703360 - 88703688

کلینیک نور 88454446

با تعیین وقت قبلی

طراحی و توسعه توسطN I C P . I R